Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: combobox och viasat?

combobox och viasat?

snälla jag har en ny combobox med viaacces modul, innan viasat kodade om gick det smidigt att göra gk men nu har jag ingen aning, för det första jag trodde inte viasat var knäckt det sår ju överallt? fungerar det med gk inu? vilka filer ska jag använda nu och var hittar man nya koder? för dem på vkey som någon skrev dem e ju från 2003? vet att det e mycket frågor men vill någon vänlig själ hjälpa mig

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    nds som viasats kodinins system är inte knäckt det ända man kan kolla på nu med dom vanliga tex splipstream filerna är trean och z:tv

slipstream filerna hittar du på tex stopstop
    Dreambox

fungerar konstigt

nu fungerar z tv3 och nägra andra, men jag har ett orginal viasat kort det går inte alls det står att det e fel kort, så satte jag in ett gammalt gulld kort så gick det men jag har 2 st tv3 sverige den ena var där ingen signal på så det var nog det som var fler , men hur kan det komma sig att ett orginal kort inte går? och fins det koder till tv 1000 och ticket ?

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    det finns inga filer till tv 1000 osv bara till 3:an och z:tv
    Dreambox

:)

oki doki tack så mycket

DItt originalkort går inte just pga att V*as*t bytt kodsystem.
    Detta betyder liknande, om vi drar en paralell: Att du INTE kan sätta in Volvos reservdelar i en annan bil.
    Så gott som alla V*aa**esskodade kanaler går med ett guldkort om du har rätt filer. Finns lite varstans ute på nätet.
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

vadå?

så du menar att det finns filer som kan ta tv 1000 och ticket o.s.v nu? det e inte så att du vet var?

Vem har påstått att man se TV1000 + ticket?

Av viasats utbud är det i princip bara TV3 och ZTV som är kodat med viaccess.
    Vrid tallriken till en annan satellit och du har fler viaccesskodade kanaler att välja på.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

kasså

vadå för några och e dem något att ha?

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    tycker inte ja iallafall kolla på arabiska filmer är väll ingen höjdare om man inte är arab förstås :smile:

om du gillar sport så finns det säkert en del sport kanaler att väja mellan :wink:
    Dreambox

Liknande ämnen

1. Combobox med Viasat?
    Av K.K. i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-12, 12:32
  2. Kjøre viasat/C.D fra samme combobox ?
    Av delahoya i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 00:23
  3. 3:an i Combobox
    Av hogga i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-30, 14:35
  4. Viasat med CD combobox
    Av Blommen i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 23:21
  5. Combobox
    Av hogga i forum Övriga mottagare
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 10:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss