Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: via*e**2.4

via*e**2.4

de koder som finns är de till via*ess 2.3 jag skulle nämligen vilja ha hayat en bosnisk kanal som är kodad i2.4
    kan någon bara svara på om det går avkoda eller inte! tack!

Jag tror den är till och med gratis. Jag vet att jag har 1 bosnisk kanal i alla fall, men vad den heter vet jag inte skall kolla ikväll så vet du det imorgon.

De koder som finn ute är till viacess pc2.3. Viacess pc2.4 går att MOSCa dvs. att man modifierar ett oroginalkort. Detta görs med programmet viaallz. Viacess pc2.5 däremot går inte att göra något, varken MOSC eller filer för andra kort.

//SOPRANO
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

du tony*******

kan man inte lägga in koder på ett annat kort då /eller e de bara mosc som gäller för2.4

Det är så att nyckel 08 är inte känd så därför fungerar bara MOSC fullt ut. Det har funnits filer för t.ex. NTV Ryssland som varit till guldkort men dom har inte haft den nyckeln och därmed har det varit en sekund svartbild en sekund bild osv. DVS. ej så kul att titta på. Vet inte hur det är i dagsläget, det var för ett halvår sedan.

p.s du får skriva tony_soprano snuten kommer inte efter dej för de.... :wink: :twisted:

/soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

ps rörde sig mer om ork än rädsla för *****

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss