Hej! Om man tar hem tit prog 1,7 för att få OS 1,04 hur får man det då för det fins inte några valmöjligheter på os,ett i proget.
Hej! Om man tar hem tit prog 1,7 för att få OS 1,04 hur får man det då för det fins inte några valmöjligheter på os,ett i proget.
Kolla filer på denna sida så finns en topic med "Allt för Titaniumkort" (tredje uppifrån inlagt av T-Bird) och skrolla tills du hittar titanium OS updater, med detta progg så kan du välja vilket OS du vill ha, personligen så har jag OS 1,03 och det har funkat klanderfritt så länge jag har haft mitt kort (ca 1,5 år)
//Falo.
Personlig åsikt är att ALLA versioner av Titanium Card Progger suger pung :smile:
Oavsett vilken progger du har så skall du (precis som Falo sa) använda titaniumosupdater2 som du hittar här thttp://www.comhit.net/viewtopic.php?p=49830#49830 oavsett om man vill upp eller nedgradera sitt kort
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hej! Bra T- bird men var fins 1,04 i titaniumsupdater2 :!: för det är det enda jag inte har provat för att få bild på en cdc 700 st combo.
1.04 var en buggig version därför finns det inte med i updater programmet
Om du absolut vill testa ändå så får du först nedgradera till 1.03 och sen uppgradera det med cardprogger 1.7.0 programmet till 1.04
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Tack T-bird. Men problemet kvarstår med combo boxen ingen bild med titanium har provat det mesta,os upp och ner med olika filer som från comhit samt pdk och olika hex ,eep och med editor funkar i alla andra boxar jag provat får bara upp kodad sändning och kontrolera kortet men boxen funkar med M-11 så det är ok men då blir de en sport för de ska bara funka med ett titanium så finns det info så hör av er.