som haft filer som funkat ända sedan den 6/7 2004 och då menar jag ej orginal kort har sett på en sida att dom ej upp daterat m2 filerna sedan dess men dom andra filerna har senasete datum??
som haft filer som funkat ända sedan den 6/7 2004 och då menar jag ej orginal kort har sett på en sida att dom ej upp daterat m2 filerna sedan dess men dom andra filerna har senasete datum??
M-II ble oppdatert 4. august og 20. september, kanskje en gang til siden juli..
M2 filerna från TeamPDK (StopStop) uppdaterades så sent som i Måndags (01/11-04)...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Men så är nog inte fallet men ni kan ju kolla..
(SSH EUROPA)
SSH EUROPE :-)
va snackar du on , så är inte fallet
De finns uppdaterade filer på stopstop , du måste ta update os innan du bränner !
Den sidan kan du inte lita på för, SSH Europe - hänger inte riktigt med längre. Vet inte vad som hänt.
Och för kännedom är det inte de enda filerna som dom inte uppdaterat på sin sida!
:mrgreen:
Även experten har en gång i tiden varit novis !!!
DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E
Anledningen att dom ligger där är ju att man kan behöva progga kortet med ett gammalt OS.
Inget konstigt alltså.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Så du menar att det skulle vara anledningen. Okey kan ju iofs. vara bra om utifall att..... men för ett litet tag sedan så var de alltid snabba att hålla filerna upp to date....och inte hålla några inaktuella filer kvar....
Likaså på Dreamboxsidan där har de ett img Hydra 107.4. Det var ett tag sen Hydra låg på 107.4. Borde de inte haft de senaste eller åtminstone ett av de senaste?
:mrgreen:
Även experten har en gång i tiden varit novis !!!
DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E
SSH Europe tog filerna från StopStop's program eftersom det skapade 2 extra filer som kördes (conax.exe och flash.exe) har jag för mej dom heter. Allt SSH Europe gjorde var att ta dom filerna och skriva ett eget program som körde filerna. Så dom gjorde typ ingenting själv.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.