-
Seniormedlem
com hem magasinet
Citat: "Det är ett så bra erbjudande så att vi själva har haft svårt att tro att kalkylerna håller."
Ha-ha-ha, Gunnar Asp, vilken lirare. Vad gjorde han innan hán fick jobbet hos COMHEM? Sålde knivar på marknader, eller?
Ett gott skratt förlänger livet, så tack för det COMHEM!
-
Färsking
Riktigt kass tidning. Och comhem säger att det är det bästa dom har producerat!
Tillåt mig småle!
-
Färsking
Men herregud, ska inte företag få marknadsföra sig?!
Bara för att det nu inte råkar finnas någon "piratlösning" på CH, behöver väl inte er bitterhet såga allt företaget gör för att marknadsföra sig...
Man blir så innerligt trött på pessimister.
Är Canal+ också totalidioter som också har en tidning fullkletad med reklam om sina kanaler?
-
Medlem
-
Färsking
Jag kan garantera dig att jag inte jobbar för CH =)
Men jag blev bara så innerligt trött...
-
Medlem
Jag håller med jerra.
Ibland kan man undra vad det är för aphjärnor som figurerar här.
Finns en 100% koppling mellan att de inte har något piratkort längre
och deras attityd. Så sorgligt.
-
Färsking
Du ska se att inom en mycket snar framtid kommer våra inlägg att raderas arkad...
-
Seniormedlem
Jag kan bara förtydliga att mitt TV-tittande har förändrats minimalt sedan piratkortet slutade att fungera och att jag därför inte är speciellt bitter på COMHEM av den anledningen.
Däremot så tycker jag att det kan vara ganska frusterande att försöka få reda på saker mha COMHEMs support, vilket gör mig negativ till företaget (förlåt alla som inte kan acceptera mina åsikter). Att många ställer frågor här som borde besvaras direkt av COMHEM är väl ett tecken på att fler tycker att deras support är något bristfällig.
Om en del av er tror att detta erbjudande är så bra att COMHEM knappt tjänar några pengar, så kan vi bara konstatera att vi har olika åsikter.
Kan dessutom passa på att säga att Canal+ tidning är utmärkt och att jag inte alls har något emot att COMHEM marknadsför sig själva. Det har de ju alltid gjort, även om det inte varit i just denna form tidigare.
Personangreppen besvarar jag genom att "vända andra kinden till" (gillar inte långrandiga pajkastartrådar).
Tack till alla som gör detta forum till en bra och informativ källa, det har ju tom COMHEM nytta av!
-
Färsking
jag är bara glad över att få post jag så jag klagar inte alls men det kunde ju vara lite läckra brudar i som tex slitz,, det är bra för marknadsföringen!
-
Färsking
Com hem har de senaste tre åren gått minus med en miljard totalt... (enl årsredovisningen)
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler