Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Är det någon

Är det någon

som haft filer som funkat ända sedan den 6/7 2004 och då menar jag ej orginal kort har sett på en sida att dom ej upp daterat m2 filerna sedan dess men dom andra filerna har senasete datum??

M-II ble oppdatert 4. august og 20. september, kanskje en gang til siden juli..

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    M2 filerna från TeamPDK (StopStop) uppdaterades så sent som i Måndags (01/11-04)...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Trodde att jag hittat Au

Men så är nog inte fallet men ni kan ju kolla..
    (SSH EUROPA)

Skulle vara

SSH EUROPE :-)

va snackar du on , så är inte fallet

De finns uppdaterade filer på stopstop , du måste ta update os innan du bränner !

Den sidan kan du inte lita på för, SSH Europe - hänger inte riktigt med längre. Vet inte vad som hänt.

Och för kännedom är det inte de enda filerna som dom inte uppdaterat på sin sida!
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

Anledningen att dom ligger där är ju att man kan behöva progga kortet med ett gammalt OS.

Inget konstigt alltså.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Så du menar att det skulle vara anledningen. Okey kan ju iofs. vara bra om utifall att..... men för ett litet tag sedan så var de alltid snabba att hålla filerna upp to date....och inte hålla några inaktuella filer kvar....

Likaså på Dreamboxsidan där har de ett img Hydra 107.4. Det var ett tag sen Hydra låg på 107.4. Borde de inte haft de senaste eller åtminstone ett av de senaste?
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    SSH Europe tog filerna från StopStop's program eftersom det skapade 2 extra filer som kördes (conax.exe och flash.exe) har jag för mej dom heter. Allt SSH Europe gjorde var att ta dom filerna och skriva ett eget program som körde filerna. Så dom gjorde typ ingenting själv.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 18:18
  2. tv3 . NÅGON SOM VET?
    Av fid i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-14, 21:55
  3. någon som vet??
    Av jaimeestocolmo i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 17:04
  4. Någon som vet?
    Av zadom i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 09:44
  5. Någon som vet???
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-09-03, 19:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss