Har suttit o letat ett tag, men inte lyckats finna svar på min fråga... har inte varit hemma eller här inne på ett tag så man är lite ute ur leken, men kan man få in CanalDigital pirat på en Nokia 9802s ? Viasat är väl kört vad jag förstår....
Har suttit o letat ett tag, men inte lyckats finna svar på min fråga... har inte varit hemma eller här inne på ett tag så man är lite ute ur leken, men kan man få in CanalDigital pirat på en Nokia 9802s ? Viasat är väl kört vad jag förstår....
Det går.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Viasat är kört för tillfället, cd funkar![]()
Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
/samoth
vill man.. så finns fortfarande tv3 och ztv + lite skit på viaacess..
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
No problem!!! Kör själv med den boxen och jag måste säga att den är grym!!! Men kör helst med titanium kort i den. Kör du med m2 kort så kommer bilden att försvina 2-4 gånger i timmen men det är bara för någon sekund, visa tycker det här inte är problem men jag stör mig på det i alla fall. Jag kör med bägge korten eftersom m2 filerna kommer ut först så kör jag med det tills titanium koderna kommer och det brukar ta en dag extra. Men med titanium kortet så har du inte det här problemet!!! Glöm inte att du måste ha en conax modul...Peace...Ursprungligen postat av heffer
tänk också på att all Conax Ca moduler inte funkar i 9802s
Tack!!!! nu blev det liv här ska ni tro!! Har ju en Conax-modul där jag har i ett betalkort med familjepaketet...
Vad ska jag ha för kort sa ni? Själv har jag bara så jag kan bränna guldkort, med en ganska enkel brännare, vet inte vad den heter...
Måste jag ha det här Titaniumkortet eller M2? Var skaffar jag filer?
(tackar på förhand...)
kom på..... Funkar alla CD kanaler??? inte Kiosk väl, eller?
kiosk funkar,kör m2 eller titanium om du vill ha bild snabbast M2. en programerare som klarar phoenix 3.58 e de som krävs. titan och m2 bränns båda i pohenix 3.58
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
Titanium o M2 ?? vad är de för nåna kort? har inte hållt på med detta på nästan ett år så man är lite ute ur bilden...
Ska jag köpa såna kort? är guldkort helt obrukbara nu?