Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Behöver proffs hjälp!!!

Behöver proffs hjälp!!!

Förklara för mig varför min programera fungerar hos min kompis, men inte hos mig. Jag har fixat nytt chip´s hos ad. Laddat ner 1,8 från AD.
    Jag kör Win 98se men min kompis kör XP. Är det det som gör skillnaden?
    Eller va i hvt ä de, det är så frusterande. Ska min datorn ut genom fönstret.............
    :evil:

Ta det lonkt graben har dator hitat prugrameraren som jag förodar at du har en NP har förmei at AD har program spesielt för 98:tan
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Jag kör min programerare både med 98SE och XP och exakt samma program i bägge så det kan inte vara problemet du har. Min programerare är seriell. Det måste bero på någon inställning.

"Multiprog Utility v1.80
    Styrprogram till Multiprogrammerare 3.4, 3.5 seriell, 3.5 USB och 3.6 USB"

Är det en usb brännare du har så skulle jag gissa på det pena sa, att det är fel drivrutiner då det är olika till Windows2000 & XP och en annan till Windows98 & ME.

Efteer dei PiZZaMaN Vilket han har MP 3,5 eller MultiPro Det är helt olika Brännare 1,8 Loter intte AD
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Har för mig att Dell har lite serieportsproblem när man kopplat ihopa brännaren. Så frågan är om Pluto har Dell?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Re: Behöver proffs hjälp!!!

Citat Ursprungligen postat av pluto
    Förklara för mig varför min programera fungerar hos min kompis, men inte hos mig. Jag har fixat nytt chip´s hos ad. Laddat ner 1,8 från AD.
    Jag kör Win 98se men min kompis kör XP. Är det det som gör skillnaden?
    Eller va i hvt ä de, det är så frusterande. Ska min datorn ut genom fönstret.............
    :evil:
    Istället för det ovårdade språket (va i hvt ä de) :x , kunde du ge mer upplysningar, tex, vilken brännare, vilket felmedellande osv! :?:

majos

Jag har Dell i båda och ingen har problem.

jag hadde problem med att programera mII kort men jag bytte com port så kunde jag sätta programeraren i phonenix läge

får du något fel mrdelade

Liknande ämnen

1. xp proffs pirat
    Av eriks i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-09, 17:39
  2. Behöver hjälp.
    Av Badboy i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-03-11, 16:40
  3. Behöver hjälp!
    Av grabben i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 19:16
  4. [LÖST] Behöver hjälp.
    Av Badboy i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 12:18
  5. [LÖST] Behöver hjälp
    Av rob2003 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-25, 08:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss