Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Svart på mitt m2-Orginal funkade direkt?

Klart dom ska!!!! Man ska dela med sig vet du la! :lol:

Exakt

Tycker inte du det Xanoc? Se det så här att dom förser ju oss jusst nu med nycklar. Då dom börjar koda varje dag så borde dom ju förse oss med au om dom inte då skiter i oss....

Villket jag tror kommer hända.
    --> NOLLTOLERANS <--

Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Tackad
    28 gånger
    Ni tror tydligen fortfarande att m2-maffian själva hackar nycklar??? Jag tror inte dom vill dela med sej av sin ynka mk som dom har betalt 100-200k för så att CD kan döda den på en vecka eller två.

Tänkt för helvete, tänkt eller gör som alla övriga idioter och rösta på grisen och låt andra tänka och jobba.

Citat Ursprungligen postat av braindead
    Exakt

Tycker inte du det Xanoc? Se det så här att dom förser ju oss jusst nu med nycklar. Då dom börjar koda varje dag så borde dom ju förse oss med au om dom inte då skiter i oss....

Villket jag tror kommer hända.
    Näe braindead, det tycker jag inte, jag har ALDRIG varit för "Free-Tv" av den enkla anledningen att kan alla titta gratis varar det bara en kort stund, kan några få titta utan abonnemang så varar det MYCKET länge, så enkelt är det. M2-folket kommer defenitivt att skita "i er" så småningom, dom har gjort sina slantar, kanske skänker dom "er alla" en AU-fil det sista dom gör för att s.a.s. lämna branchen med flaggan i topp, vem vet, tiden får utvisa detta...
    Betänk det här, om vi räknar samman M2/Ti/Basic/Emu så kanske vi har (vilda gissningar) 4-500,000 som tittar utan abonnemang, om det sen florerar 5-10,000 st. AU-kort, vilket tror du påverkar en leverantör (CD) mest? Var tror du dom lägger sina resurser...?
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Re: Svart på mitt m2-Orginal funkade direkt?

Citat Ursprungligen postat av nicko1
    Mitt m2 är svart men direkt jag satte i orginalkortet så fick jag bild,hur fan kan det stämma?Kan omöjligt hunnit att uppdattera sig,hmm?
    Abbonerar du så är det inget konstigt att du har bild :roll:

Ok förlåt kasnke gick på lite för fort med för god min sorry..

Men som en vis man sa: -Även solen har fläckar
    --> NOLLTOLERANS <--

Liknande ämnen

1. MII.bränning som funkade ...
    Av exilim i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 20:40
  2. M-II kort funkade en timme.
    Av bluckan i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-03, 17:31
  3. Hur läsa av mitt orginal kort!?
    Av thecheater i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 14:24
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 14:15
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 18:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss