Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Jä...la banan och spöke.....

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Jä...la banan och spöke.....

Det går inte att få till det på ngt jäkla vis. Öppnar bananen, markerar port 1, sätter "spänning till" och programmeraren hittas och alt ser bra ut.
    Öppnar bananen, port 1, high speed off, multiprog markerad och får meddelandet "com port1 not available". Com2 i bananen sätter inte till ngn spänning.
    Provar com1 o phoneix läge, men det funkar inte heller.
    Blir så jäkla förbannad på alltings jävlighet. Vill inte tro att det är jag som gör fel, det är den förbannade datorn som bara jävlas.
    Nokia 9802
    Elvis
    M2, Funcard

gör så här ..

Ladda hem multiprog
    Under setup väljer ni comport
    Sedan går ni till MP set
    Tryck på knappen spänning till
    Tryck sedan phoniex 3,58 Mhz (stäng inte ner detta progg)

Öppna nu M-II programet. Ställ läget på Normal och rätt com-port.

Ja, men va fán. Nu funkade det när jag gjorde som du sa.....hur kan det komma sig att det är så förbaskat olika.
    Andra ggr har jag inte satt banan i phoenix läge och spöket har satt i mp läge och då har det gått bra.
    Men denna gång ska allt vara tvärsom!!!
    Är det ngs om roar sig med att jäklas?
    Hur som helst. Mycket tack för hjälpen. Det är kanske bra att man varje gång lär sig ngt nytt (om man sen kan komma ihåg det nästa gång det krånglar är en annan sak)
    Cheers and beers
    Konduktören
    Nokia 9802
    Elvis
    M2, Funcard

Mmmmmm...

som du kanske såg så var det en annan version av spöket denna gång .. fanns ingen knapp för uppdatering av OS ... kanske är en annan nästa gång .. :roll: .. men men vi lär så länge vi lever ...

:lol:

Liknande ämnen

1. nu funkar inte mitt spöke mscomctl.ocx fil saknas
    Av steven76 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 20:10
  2. [LÖST] banan prog
    Av gary i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-11-02, 17:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss