Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Billigaste fast telefoni abb ??

Billigaste fast telefoni abb ??

Någon som har tips om vilket företag som har billigare telekostnader än Felia (Telia).

dom dj...arna vill ha betalt för att spärra min telefon för betalsamtal.
    och om jag vill ha en spec. på vad som är ringt (Ungarna) så vill dom ha 80 kr. helt sjukt att ta betalt för att visa vad det är jag köper.

Nu ska telia bort ur min brevlåda !

Men om du registrerar dig på felias sidor " mina sidor " så kan du se saldo och vart du ringt.

Sen tror jag att om du ska ha spec på vad som är ringt så får du betala som sagt men om du begär att du ska ha ett utdrag med till kommande räkningar så kostar det inte
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

Om du vill byta är det ju bara att kolla de erbjudanden bolagen skickar ut hela tiden med posten. Sen är ju alla billigare än Telia, så på så sätt bör det ju inte vara så svårt att välja.

Det finns många bredbandföretag som har billigt pris för fast telephone abb , tex. 99 kr/mån , ring hur mycket du vill till samtliga fast telephoner ( naturligvis genom sverige )

http://www.cint.se/Sweden/asp20/tele_start.asp

Universal Telecom lanserar fast teleabonnemang från och med årsskiftet. Abonnemangsavgiften blir 112,50 och du binder dig i 12 månader. Byter du abonnemang innan dess kostar det dig 347 kr. Jämfört med Telia innebär erbjudandet en besparing på 150 kr per år. Universal erbjuder även nummerpresentation (19 kr/mån), telesvar (9 kr/mån) och olika spärrtjänster (29 kr/mån). I erbjudandet ingår att förvalet läggs hos Universal, förstås. Anmäler du dig innan årsskiftet får du också 50 kr i ringpott.

Billigaste konkurrenten hittills till Telias fasta abonnemang är PGOne. Med PGJack kostar teleabonnemanget 109 kr/mån, att jämföra med Telias 125 kr. PGOne lanserar också ett kombinationserbjudande, PGJackpott, där abonnemanget bara kostar 99 kr/mån. Samtalen ringer du då till en speciell prislista med prisgaranti mot Telia och Tele2, och du binder dig i 24 månader. Du måste anmäla dig innan 1 december för att slippa anslutningsavgiften på 199 kr. Leveransstart preliminärt vecka 49.

Jag har idag tecknat abb. med optimal telecom.
    det känns i alla fall som om dom klarar av att bräcka Felia. :twisted:

Tack för alla synpunkter .
    //Bille

Re: Billigaste fast telefoni abb ??

Citat Ursprungligen postat av billeh
    Någon som har tips om vilket företag som har billigare telekostnader än Felia (Telia).

dom dj...arna vill ha betalt för att spärra min telefon för betalsamtal.
    och om jag vill ha en spec. på vad som är ringt (Ungarna) så vill dom ha 80 kr. helt sjukt att ta betalt för att visa vad det är jag köper.

Nu ska telia bort ur min brevlåda !
    Hej! Ta och beställ TELIA ALLTID, kostar 60kr i månaden, då får du ringa så mycket du vill i hela sverige,samtalet kostar bara 45 öre i uppkopplingsavgift, vill du sitta och snacka i 3 timmar så kostar de bara 45öre, bra va. Detta gäller bara det fasta nätet. MVH Magne.

Titta på glocalnets abb.
    mellan glocalnets kunder - ingen minuttaxa ingen uppkoplingsavg. för 19kr i månaden osv.
    http://www.glocalnet.se/main.jsp

Liknande ämnen

1. ip telefoni
    Av magnus i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 21:03
  2. IP-telefoni fråga
    Av skiva i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 19:14
  3. Ip-Telefoni
    Av patrickp i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 10:02
  4. ip telefoni är det ngt?
    Av Bengt Bengtsson i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-14, 08:25
  5. telefoni
    Av flodis79 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-03, 21:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss