hallå min mottagare har verision 1,01-exp och mjukvaruveriasion 4,16 när jag försöker uppdatera säger boxen att jag har senaste uppdateringen är der någon som vet vad man ska göra då för att få nya verisionen
hallå min mottagare har verision 1,01-exp och mjukvaruveriasion 4,16 när jag försöker uppdatera säger boxen att jag har senaste uppdateringen är der någon som vet vad man ska göra då för att få nya verisionen
ställ den standby
viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN
du menar att den uppdaterar själv då eller? mottagaren är på dygnet runt nuUrsprungligen postat av reidarberge
ja då uppd. - auto
Tror du att man måste ha Via kortet i då??
nel sw 4.23
Jag har också min strong alltid på, men den har inte uppdaterat sig. Har fortfarande 4.16.
Varför?
Hur gör jag?
MVH
Hassle
MIF Redhawks + MFF
tryck på standby den röda på fjärren vänta 10 sec tryck 1 gång till då står det load på displayen god jul funkar det inte får du göra en ny kanalsökning på sirius du hittar 170 kodade,39 fria
Hallå alla!!!!!!!!!!
jag har gjort en kanalsökning och jag fick in 169 kodade och 36 okodade kanaler verkar som det varierar lite grann, kunde tyvärr inte uppdatera just nu provade både med och utan kort och det misslyckades. Det står prova lite senare jag får väl göra det .
Bockar och bugar för dom goda råden önskar er god jul och gott nytt år allesammans.
MVH: Göran
Jag har uppdaterat i dag, jag var tvungen att ha kortet i, Hade även TV 3 i gång när jag satte boxen i stand by efter ett tag stog det load. Vipps uppdaterad.