Jag brukade själv köra det progget för att hämta musik på nätet, men nu det sista har det blitt såååå seeegt, vet ni om det finns något annat fildelningsprogram som är bra och enkel?
Jag brukade själv köra det progget för att hämta musik på nätet, men nu det sista har det blitt såååå seeegt, vet ni om det finns något annat fildelningsprogram som är bra och enkel?
Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
/samoth
DirectConnect är ju oslagbart enligt mig, men det kräver ju att man delar ut lite själv.
Annars så kan du köra LimeWire som fungerar hyffsat. Finns säkert fler gnutellaapplikationer som är ok.
Finns också något som heter soulseek eller dylikt, bäst när det gäller obskyr musik som ingen annan lyssnar på.
Tack ElFeo
Den limewire som du nämner, har du provat den själv?
/samoth
håll dig borta från edonkey, kazaa, grokster, winmx, imesh och liknande, bästa är då DC som elfeo skrev...dom andra är spyware och där är ju nästan bara modem..
DC har jag lite svårt att begripa hur det funkar, ser inte när jag är påloggad eller utkickad, men ni har säkert rätt. Jag får ge dc en chans till. Tack för hjälpen
/samoth
Jag skulle aldrig bara kunna använda uteslutande ett enda fildelningsprogram, jag måste ha flera som kompletterar varandra.Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
DC är bara bra om man vill ha nåt mainstream snabbt. För lite ovanligare grejer är eMule överlägset. Nerladdningarna tar längre tid men å andra sidan behöver man inte "bry sig" om nerladdningarna, det är bara att sätta på programmet och sticka hemifrån så sköter den sig själv.
Min nya favorit är dock Bittorent. Snabbt och enkelt.