Mener at "JP3" står på Phoenix pin 1 og 2. 2 og 3 skal være smartmouse.
Mener at "JP3" står på Phoenix pin 1 og 2. 2 og 3 skal være smartmouse.
Hmm ok... Vad är det för programmerare du har?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Vet ælig talt ikke. En liten hendig sak kjøpt på Gamerz.no for 350.-. Funker utmerket på M2 filer på m2 kort og tit... filer på tit-progger.
Har brukt kortet til tit..filer, må jeg resette, slette,b radere kortet på en eller annen måte først??? Hvorrdan gjør jeg evt dette??
Problemet är säkert att du inte kan uppdatera OS
Kolla readme filen och ta hem den gamla MII filen och uppdatera OS med den, kör sen senaste MII efteråt
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hei. Takk for innlegget. Kan du henvise meg til hvor jeg finner de "gamle" filene til m2?? De med update av os??Ursprungligen postat av T-bird
Edit. Fant link i readme filen. Men får ikke valget "Update OS". Får lete videre....
Registrera dig på www.ucs2000.com och gå in på forumet och sök efter länken till deras ftp server... Där finns massvis med gamla versioner av m2 programet...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.