Är det Magic/U-cas programmeraren du menar? ser ut att bara vara för att programera magic moduler...Ursprungligen postat av Evex
Är det Magic/U-cas programmeraren du menar? ser ut att bara vara för att programera magic moduler...Ursprungligen postat av Evex
Har tyvärr ingen floppy :smile:Ursprungligen postat av abloy
kan man inte bara flytta alla filer från floppyn till hd o boota där ifrån.
Kommer det nya kod filer till lincardemu ofta? så fort koderna kommer?
man kan göra så. En diskettstation finns det väl i alla datorer. Annars
är det bara att montera en begagnad. Lincardemu funkar endast när
nycklarna är publika.
Nej, lce kör man inte på en floppy, det du menar är LCE-floppy, lce är bara programet. Det kör man i princip vilken linuxdistro som helst.Ursprungligen postat av abloy
Funkar nog utmärkt, själv använder jag crux det är litet å bra.Ursprungligen postat av kalle190
Glöm inte att se till att kompilera kärnan med support för serialportar då det inte alltid är standard.
De nya versionerna av lce stödjer newcamd och radegast servrar, då behöver du ingen publik nyckel utan kan dela orginalkort via cardsharing.Ursprungligen postat av abloy
Tråd ang. cardsharing:
http://www.comhit.net/viewtopic.php?...r=asc&&start=0
Det var från början menat till comhem, nu är det en allmän tråd.
EDIT:
5. http://www.falerumsdata.com/
Köpte mitt season där då jag tappat bort mitt jag köpte från sat.nu, om du inte tänkt logga något så är det utan kortläsare bäst då det är mycke mindre (av naturliga själ), för övrigt tror jag inte sat.nu säljer season längre.
// Herman
Höjt bensinpris?
Det stör inte mig, jag tankar alltid bara för 100 kr i-alla-fall!
det var floppyversionen jag menade.
Förstog det :P ville bara poängtera att man måste inte köra den, jag föredrar att köra på en vanlig linuxdistroUrsprungligen postat av abloy
// Herman
Höjt bensinpris?
Det stör inte mig, jag tankar alltid bara för 100 kr i-alla-fall!
asså, nu blev det jobbigt... Vad ska jag ha för program om jag vill använda en floppy och boota ifrån den? Vilket program ska jag har om jag vill använda windows (98)?
LCE-floppyversion om du vill boota från floppy
WCE om du vill köra under windows. Kör du under win98 så stöds inte en del funktioner, men det viktigaste fungerar.
Nollvision i skogen
tänkte väl det... dankeUrsprungligen postat av cichlidae
Fungerar Magic/U-cas programmeraren att använda som season??Ursprungligen postat av Evex
ser ut att bara vara för att programera magic moduler...