Citat Ursprungligen postat av Anders_79
MEN OBS!!! på ladbrokes kan ena spelarn ha kåk och den andre 4 tal.. och ärligt talat hur offta händer det i verkligheten, tyvärr allt för offta på ladbrokes..
Mitt värsta nederlag på en hand var:

Jag har 5 5
Han har A Ru 2 Ru Ru=ruter

Floppen 5 ru 5 sp J ru

Jag höjer med 3 dollar han höjer med 8 dollar till.. Jag går all in med 174 dollar, han callar mig med 149. Jag har alltså fyrtal i 5or och är 100% säker på en vinst. Killen ville ha färg då han skulle ha det högsta färg kortet.
Turn 4 Ru
River 3 Ru

Ja man blev minst sagt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiitte förbannad på ladbrokes o hela pokerkvällen vart förstörd. Han fick alltså färg stege och slog mina 4 tal :cry: ..

Så fast man sitter o trycker på en 2 3 så kan man få en kåk på floppen på ladbrokes..så mitt tips till er "nybörjare" är att titta på många floppar.
Synd för dig att du inte spelar på något ställe med Bad Beat Jackpot, som 24h poker typ. Då hade du varit tät nu!

Sedan undrar jag om du verkligen själv tror på att folk får bättre kort på ladbrookes än i verkligheten?? Av vilken anledning skulle det vara så? Så är det ju självklart inte.. utan sanningen är nog den att en IRL poker kväll hinner du inte med hälften så många händer som en kväll framför datorn. Därför hinner det mesta hända när du spelar på datorn.

Föresten låter det som en dålig call av han som callade dig med 149 dollar.. när han bara hade färgdrag.. men med lite tur kan man ju alltid dra in en runner runner straight flush.. Fast det krävs viss tur!!