Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: DeltaSat el inte !?

  1. #1

    DeltaSat el inte !?

    Jag har starka funderingar på att skaffa mig en DeltaSat 1105 från Neptunsat. Jag har kollat efter info både här och på andra ställen men jag har vissa frågor som jag inte lyckats hitta bra svar på ännu.

    Ett frågetecken är den svenska textningen, i tidigare inlägg verkar det som om det bara visas typ varannan textrad, är det med orginal SW el med "inofficiell SW"? Vidare finns det nyare SW som denna bug e fixad i?

    Jag antar att mottagaren tar in alla gratiskanaler men jag har inte riktigt verifierat att det verkligen e så ?!

    M2 fungerar tydligen i mottagaren men är det med org SW el nån patchad SW? I vissa SW behöver något kort alls till (C+) men med dagens frekvens på kodbyten så hinns tydligen inte dom inofficiella att uppdatera mellan bytena därav frågan.

    Är det någon som vet vad jag kan få in om jag har antennen riktad mot thor och använder någon inofficell SW?

    Finns det nån uppenbar brist el annan svaghet som jag bör beakta?

    /Bellm@n

  2. #2
    Här kan du läsa lite om du inte redan har gjort det
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?...light=deltasat
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #3
    Jodå jag har läst det, mkt bra info men inte riktigt svar på mina funderingar

Liknande ämnen

  1. Deltasat+viasat??
    Av sopranos i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 19:47
  2. Patchad Deltasat
    Av torrisen i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-03-20, 21:02
  3. Deltasat problem
    Av kUbbAS i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-03-19, 14:08
  4. DeltaSat mottagare
    Av torrisen i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-03-14, 11:56
  5. FreeX cam i Deltasat
    Av sopranos i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-11, 18:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss