jag har kört både D-links, neatgear o 3Coms ...har inte haft nåt strul med saker som hänger sig ...Ursprungligen postat av Hermansson
har du provat att byta ut flashen på dina ? du kanske har dålig software version.
jag har kört både D-links, neatgear o 3Coms ...har inte haft nåt strul med saker som hänger sig ...Ursprungligen postat av Hermansson
har du provat att byta ut flashen på dina ? du kanske har dålig software version.
I'm out of my mind, but feel free to leave a message...
:lol:
---------------------------------------
Dreambox DM7000s / Hydra Zeus
Dom fungerar inte ens med grundinställningarna, dock om man sätter en fläkt intill enheten så brukar den fungera. min bror har en och en arbetskamrat har en och båda har samma problem.
Såg på ett forum någonstans om några som tröttnat och gjort ett hål i toppen och monterat dit en 120 fläkt
// Herman
Höjt bensinpris?
Det stör inte mig, jag tankar alltid bara för 100 kr i-alla-fall!
Varför slutar dom bara funka utan vidare då?? Tror att kvaliteten är rätt skiftande där...Ursprungligen postat av Deaaaaaas
vad är det för modell du kör? verkar som den utvecklar mer värme än vad den klarar av :lol:Ursprungligen postat av Hermansson
I'm out of my mind, but feel free to leave a message...
:lol:
---------------------------------------
Dreambox DM7000s / Hydra Zeus
Jo, jag kör 624+ ävan dom jag har pratat med som har problem kör den, jag har även haft en 713p(? kom inte ihåg om den hette så) och den hängde sig också men om det är samma åkomma vet jag inte.Ursprungligen postat av Cue_
// Herman
Höjt bensinpris?
Det stör inte mig, jag tankar alltid bara för 100 kr i-alla-fall!
Jag har D-links624+,samt300T modem.Har nu fått utbytt min router 2 ganger av leverantören.Problemen kvarstår.Följade hender:Routeren henger sig,eller får felaktig IP address.Måste således starta om altihopa öch manuelt ge routeren ny ipaddress.Detta hender vaje dag ochflera ganger.D-Link har nu sent mig et nytt modem dom tror skall lösa problemet.Jag har suttit ca 15 timmar i tel.kö sista 2 mndr.Jag tror att henta info med häst och vagn är snabbare enn att få D-Links produkter att fungera.
Japp välkommen till Dlink... Med den nya Belker.routern jag köpte för snart ett år sedan, har jag aldrig råkat ut för fel ip eller hängningar...Ursprungligen postat av odd 82003
satsa på en linksys. Det är Cisco som står bakom den...
D-Link suport säger idag att dom har problem med hängningar enbart med Telia som bredbandsleverantör.dom jobbar på problemet.
Jag derimot ,tror jag lyder era råd och köper en som fungerar.Tack för era råd.
Väl talatUrsprungligen postat av martensa