Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Titancard - fråga

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Titancard - fråga

Kan detta vara ett alternativ till M2 ?? Har sett att det kommer ut "3 in 1 for Titancard" snabbt och regelbundet. Frågan man ställa sig: Var och hur får man fram nycklarna, är det från TPDK eller finns det andra mer än V3 som har lösningen?

Kan det nya Titancard vara något att satsa på?

Det är nog förtidigt att svara på, dom började väl släppa conax i julas, har även för mig att det finns klara brister i funktionaliteten bla för MHW boxar.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag har hängt på titancardforumet ett tag nu och jag tycker det verkar ganska lovande, men som sagt så finns det en hel del brister och dom själva säger att det finns risk för att dom inte kommer att kunna ha conaxstöd mer än sporadiskt.

Tveklöst är i alla fall att teamet bakom är det team som ger klart bäst support till sina användare. Mitt råd är i alla fall att vänta ett tag och se vad som händer. Håller det några omkodningar i rad så kan det säkert vara en vettig lösning.

Att det fungerar dåligt på vissa boxar är tydligen något som det jobbas hårt med. senaste os:et (2.06?) ska tydligen ha fixat så det funkar på dom allra flesta, dock fanns det tydligen en bugg i programmet som uppdaterade os:et som i sin tur kan ha lett till att en hel del kort blev förstörda. Teamet har dock lovat att byta ut alla kort som gått sönder till följd av detta. om det skulle visa sig att dom är trasiga, i dagsläget är det tydligen inget som vet.

Sammanfattningsvis kan man säga att det är på stark frammarsch och sköts av några väldigt entusiastiska och trevliga människor, men att det innehåller en hel del buggar och krånglar en hel del.

(något som jag personligen bara tror att är barnsjukdomar)

Var kan man hitta något sådant forum? ops:

Om du tittar på första inlägget här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=14888 så kan du säkert lista ut adressen :wink: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

MHW

Har jag och det Funkar ej i min mottagare med titancard, måste visst ha en viss cam.Har jag hört. M2 och titblå funkar. :cry:

Liknande ämnen

1. Brenne Titancard
    Av Otakrep i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 18:25
  2. Conax filer till titancard kommer i kväll!!
    Av ruffis i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 17:43
  3. äntligen titancard 2....
    Av culo i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-16, 20:31
  4. Ny fil till Titancard 2
    Av shjalte i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 12:45
  5. TitanCard 2.0 + key 23 conax
    Av salsero24se i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-17, 21:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss