Som ni ser så hänger det en röd lapp bredvid kalles namn, eftersom jag tror att det finns dom som följt tråden och sitter där ute och hållit tummarna och sagt "hoppas hoppas", så kan det förtjäna en kommentar.
Han kontaktade mig igår och bad om hjälp, för att jag överhuvudtaget skulle orka med hans svammel så villa jag bara ha svar på en fråga "har du verkliget sett ett guldkort sitta i boxen och samtidigt ha bild på TVn"?
Tror ni jag fick svar? Nej bara svammel om hemligt hemligt, kopiera hit o dit, vilka prog ska jag använda
Tillslut så får jag fram att han öppnat det avlästa eprommet med p-nisses editor och där minsann kunnat se 08 nyckeln.
Frågar då om han kan se några providers.
Får till svar: Jajjamensan, 00C800 osv...
Jag skicker då över 08 för 00C800 = 77 42 .............. och berättar att han är lurad uppåt väggarna eftersom det är en gammal boxerfil och inget att hålla på med.
Detta är nått en väl dresserad chimpans kunnat ta reda på själv, men vad händer?
Jag blir då beskylld för att hackat hans PC (hur kunde jag annars känna till den?), då är liksom gränsen passerad av vad jag tar emot
Case closed