Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Kort brännare

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1

    Kort brännare

    Hjälp en nybörjare ops:

    Jag skall till att köpa en kortbrännare för att bränna MII kort.
    Vad skall jag köpa, och vart kan jag köpa det?

    Pleazee help 8)

  2. #2
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #3
    Hej!

    Tänkte precis ställa samma fråga + några till, så jag fortsätter här. Hoppas det är okej!

    Jag antar att det är en "Multiprogrammerare 3.6 USB" man skall köpa & inget annat. Denna får man ju tag i hos AD.

    Men vart får man tag i lämpliga smartcards? Det finns ju olika sorters kort. Vad är det som är "bäst" & vad är skillnaden?

    Jag fann en guide för MII bränning på Zappafree. Är det allt som man behöver veta för att komma igång med MII om man är grön?

    Jag antar att man inte kan använda ett gammalt utgånget CD originalkort och remota in koder?
    // Fredrik
    Nokia 9802S matad från 19ö/13ö samt 5ö/1v

  4. #4
    Jag vet inte vilken brännare som är kortast. Kanske kan MP 3.6 vara den kortaste, men det beror kanske på hur man mäter.

    Jo nu hittade jag på ad-tekniks hemsida:
    "-Minimala mått (70 x 56 x 10 mm)" så då är den nog ganska kort trots allt.

    - Edit: men hallå, har inte granen dansats ut och allt det där? Tomtegubbar är vi allihopa, allihopa.

  5. #5
    Nu är du inte snäll :lol: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    För att vara lite seriös också:

    Många är nöjda med MP om man läser runt lite här, finns även ett antal andra brännare. Ta er lite tid att läsa runt här på forumet så kommer många av era nybörjarfrågor att lägga sig.

    Vad gäller kort så har det varit problem med Titaniumkort de senaste omkodningarna, så rekomendationerna går till MII just nu. Sök på MII och titanium så klarnar nog detta också.

  7. #7
    Ingen erfarenhet av andra brännare, men MP3.6USB funkar kanon...för mig iaf.

    Man har tidigare kunnat köpa både brännaren (MP3.6USB) samt M2-kort för under tusenlappen på Almsat OM man ringde dit och beställde. Nu vet jag inte om erbjudandet finns kvar.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. Brännare och kort
    Av X-Files i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 16:16
  2. Brännare och kort ?
    Av KikkomaN i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-01-13, 01:40
  3. Vad ska man ha för brännare och kort?
    Av NordhNet i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-23, 12:07
  4. Kort brännare
    Av forever4x4 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-14, 12:02
  5. Brännare och kort
    Av Macke i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-22, 08:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss