Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Hur många?

själv bryr jag mig inte så mycket om vem som tar mina pengar,
    bara jag behöver ge så lite som möjligt...

Skulle faktiskt kunna tänka mig att ge pengarna till CD oxå om
    man fick hela skiten för 100kr i månaden

tror nog att piraterna skulle dö ut i rätt stor skala då, och de skulle förmodligen inte behöva lägga ut miljarder på att byta system till ett
    som förmodligen blir knäckt i alla fall...

Jag undrar om några system skulle knäckas om det inte fanns
    pengar att tjäna?? vem skulle orka, samt riskera böter?
    VU+

Citat Ursprungligen postat av zadom
    ja då kan dom suga röv!!! hoppas filerna kommer till titanium i forsättningen!!! annars blir det abbonemang. Där får jag ju ett pappaer varje månad där det står svart på vit att CD blåser mig, men hellre det än bli fockad i röven av team pdk/m2!!! Det är många som sagt det här innan men jag trode inte på det, men nu vet jag hur det står till där över!!! TITANIUM funkar ändå bäst på min 9802s...
    Jag kan inte förstå en sådan person som du zadom. Du gnäller på stopstopboard & du gnäller här. Vad är ditt problem? Vill du hänga med drevet, fine, men du kan ju skita i det också! Det är valfritt förstår du. Ingen har väl tvingat på dig några kort, eller hur?! Vill du ha tit istället? Går alldeles utmärkt! Men gör oss alla en tjänst; Håll dina bittra inlägg för dig själv, egoboy!

@babba

Har du personliga åsikter om någon så ta det i PM, det är inget som skall diskuteras i forumet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Citat Ursprungligen postat av babba
    Citat Ursprungligen postat av zadom
    ja då kan dom suga röv!!! hoppas filerna kommer till titanium i forsättningen!!! annars blir det abbonemang. Där får jag ju ett pappaer varje månad där det står svart på vit att CD blåser mig, men hellre det än bli fockad i röven av team pdk/m2!!! Det är många som sagt det här innan men jag trode inte på det, men nu vet jag hur det står till där över!!! TITANIUM funkar ändå bäst på min 9802s...
    Jag kan inte förstå en sådan person som du zadom. Du gnäller på stopstopboard & du gnäller här. Vad är ditt problem? Vill du hänga med drevet, fine, men du kan ju skita i det också! Det är valfritt förstår du. Ingen har väl tvingat på dig några kort, eller hur?! Vill du ha tit istället? Går alldeles utmärkt! Men gör oss alla en tjänst; Håll dina bittra inlägg för dig själv, egoboy!

Jag måste bara säga det här, sen skall jag hålla käften för alltid!!! Jag är halv svensk & halv kroat, ville bara säga till dig babba, på kroatiska betyder ditt nick för kärring. Ja det är sant, babba = käring på kroatiska, kolla upp det själv om du inte tror mig. Tyckte bara det var så jävla gött att läsa dit nick och relatera till kroatiska och se att det betyder kärring...smile... ...

Här har vi respekt för allt och alla, därför förväntas det detsamma av ALLA medlemmar.

Case closed
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Hur många <au>on</au>?
    Av CharlieX77 i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 14:19
  2. Hur många?
    Av Lisette i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 17:34
  3. Hur många?
    Av Lisette i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 16:06
  4. Hur många MK?
    Av Stimo i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 10:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss