Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: Hur många?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    plus ett par månader i början av 2003
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

skulle det då va så jobbigt å betala 400 kr / år för fullt utbud..vi vet ju inte vilka kraftfulla datorer mm dom behöver för att fixa fram koder...bätre än orka betala yp 180 kr / månad för familje paket tex istället för 30 för allt...( 30 kr räknat på 13 månadet...kan ju bli billigare om MII funkar längre...Va glad för at nogon gör arbetet vi inte kan...och delar med sig för en ynkig summa

Nej det är inget problem att betala 400 Kr för ett fullt utbud.. men det är ett problem om nån ska blåsa oss o sluta ge ut filer till det kortet som kostade 450 Kr för att kunna kränga iväg nåra miljoner nya kort för 450 kr till.. o göra så om o om igen.. då gör jag hellre som zadom säger tar en räkning från CD varje månad.. eller skaffar mig en dreambox.

Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Nej det är inget problem att betala 400 Kr för ett fullt utbud.. men det är ett problem om nån ska blåsa oss o sluta ge ut filer till det kortet som kostade 450 Kr för att kunna kränga iväg nåra miljoner nya kort för 450 kr till.. o göra så om o om igen.. då gör jag hellre som zadom säger tar en räkning från CD varje månad.. eller skaffar mig en dreambox.

Fan va gött att man inte är själv som tycker så här...

ok klart det inte e kul å bli blåst..spelar roll av vem..fick mitt MII kort igår...klar jag inte skulle va glad om det skädde et kort byte...men om jag ska bli blåst så ska det va så lite pengarförlust som möjligt å jag skiter i av vem...vi blir ju blåsta av rigeringen hela tiden så....(ta inte politiken så alvarligt) :lol:

Citat Ursprungligen postat av Dizzy_dan
    ok klart det inte e kul å bli blåst..spelar roll av vem..fick mitt MII kort igår...klar jag inte skulle va glad om det skädde et kort byte...men om jag ska bli blåst så ska det va så lite pengarförlust som möjligt å jag skiter i av vem...vi blir ju blåsta av rigeringen hela tiden så....(ta inte politiken så alvarligt) :lol:
    Ja att regeringen blåser oss är ju inget nytt, men vist är det underbart i Sverige? Kan gärna betala lite mer skatt och kanske få bättre sjukvård eller kanske gratis lokal trafik det är inga som helst problem älskar mitt land!!! Men att några råtter som m2 och team pdk skall blåsa oss med ett nytt kort (om det var det som var deras tanke) när dom fortfarande kan ge support för m2 kort gillar jag inte!!!

Blåsta o blåsta... de jag tycker en blåsning är när man inte får något för pengarna.. Om jag täcknar ett CD abbonemang så har jag 100% garanti på att ha bild i rutan varje gång jag sätter på tv:en.. Vad har jag för garantier att grabbarna i danmark en dag nöjer sig med alla inkomster dom har fått in o drar till nått trevligt sommar paradis o alla med inköpta kort sitter med en svart ruta o surar.. Samma sak vid omkodningar hur kan man vara någonsin vara säker på att en ny fil kommer nästa dag, tänk om dom i danmark blir så girirga att dom till slut försöker kränga nya kort varannan månad, o tro mig de skulle va måååånga som skulle köpa ett nytt kort varann månad , just därför att dom tänker ehh va fan detta måste nog vart den sissta gången dom byter kort, de e "bara" 400 kr.

tänk om dom i danmark blir så girirga till slut att dom försöker kränga nya kort varannan månad, o tro mig de skulle va måååånga som skulle köpa kort varann månad oxå, just därför att dom tänker ehh va fan detta måste nog vart den sissta gången dom gör så, de e "bara" 400 kr....Till Anders 79 då skulle jag ringa CD och säga. Hej mitt namn är bla bla och jag vill hellre att NI knullar mig i röven en några danskar!!!

haha..mm dom skulle säkert svara: Ja herr Zadom går de bra om vi oxp får komma i din mun sen som en fin avslutning ...nä fan isåfall blir de en dreambox för mig..

Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    haha..mm dom skulle säkert svara: Ja herr Zadom går de bra om vi oxp får komma i din mun sen som en fin avslutning ...nä fan isåfall blir de en dreambox för mig..

hahaha, skulle dom säkert!!! Men nu skite jag i det här och åker hem och tittar på freetv med mitt TITANIUM kort...over and out...dvs om dom inte kodat om...

Liknande ämnen

1. Hur många <au>on</au>?
    Av CharlieX77 i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 14:19
  2. Hur många?
    Av Lisette i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 17:34
  3. Hur många?
    Av Lisette i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 16:06
  4. Hur många MK?
    Av Stimo i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 10:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss