Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Marksänd digitaltv Vilken mottagare??

min force 530t har inte de problemen, haft den 2 dygn nu utan ett enda hack i varken bild eller ljud.
    inspelningsfunktionen upplever inte jag som nått segt, skulle dock vilja kunna skippa fram i 10minuters intervaller, jag har version 60.0

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Dom som hade tidigare version sa att fjärren blev seg efter uppdateringen. 63.1 kom ut nån dag efter jag skaffade min box så jag vet inte hur den var innan...

Hur kan du ha haft boxen i två dagar utan att uppdatera? Jag vill ha allt nytt på en gång!

sökte efter uppdateringar, men det står ingen dataström,

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Du måste göra en kanalsökning först. Sen går du direkt och gör en uppdatering...

Hej ja köpte ett paket i måndags 14/2 och det blev en
    FORCE 320T men fick binda mig för ett 24 mån abbonemang
    och tycker att den funkar helt okej, men håller med dig
    patrik1 att det hade gjärna fått synas vilken kanal man har på
    men det är ju en baggatell!!

Jag klurar på en Samsung DTB-9401V eller Force 320t, har sedan tidigare bra erfarenheter av samsung (har en 9500, men det är lite fattigt med kanaler på den nu :-( ).

Vilken skulle du ta och av vilken(-a) anledning(-ar)? Eller finns det bättre förslag än dessa två?
    "Internet är en fluga som kanske blåser förbi. Jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet." -- Ines Uusman 12 maj 1996, då IT-ansvarig minister

Finns det någon annan mottagare än Force med HD för Boxer (osupportad)? Kan de inte göra en som spelar in med 5.1-ljud så är jag inte intresserad.

Jag har en dilog dt-355 som jag köpte på teknikmagasinet. Innan den testader jag nokias och thomsons boxar, den här är klart bäst. Här är lite fakta om den:

En klockren testvinnare! Lyssna på proffsen och spara värdefull tid i din jakt på en riktigt bra digitalbox. DT-355 har hela åtta listor att samla var och ens favoritkanaler i. För inspelning finns 20 videotimrar, som lätt programmeras via kalendern. Inbyggd viaccess med kortplats bakom lucka. Elektronisk programguide. Möjlighet att via en tonsignal höra hur bra mottagningen är - klockrent när du står på taket och riktar antennen! Barnlås. Aktiv antenn-funktion. Text-TV med 1000 sidors minne! DVB textning. Massor av anslutningsmöjligheter: 2x scart (varav en RGB), kompositvideo ut, stereoljud ut (2xRCA), datakontakt (serieport), digital koaxutgång för Dolby Digital-ljud. Mått 250x40x200 mm. Vikt 1,2 kg. Drivs med 230V.

Liknande ämnen

1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 18:40
  2. Mottagare för digitaltv?
    Av matte i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-04-06, 21:48
  3. Vilken mottagare!
    Av jigg i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-02-05, 08:29
  4. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 17:19
  5. [LÖST] Vilken mottagare?
    Av PA i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-25, 07:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss