Filer tillTMB2.8 är lätta att hitta på diverse forum men jag hittar inte editorn. Någon som vet?
Filer tillTMB2.8 är lätta att hitta på diverse forum men jag hittar inte editorn. Någon som vet?
Du har PM :dance:
Kan man se Italienska ligan också på dom kanalerna?
Om inte, är det någon som vet nån kanal som sänder italiensk fotboll som man kan få in med titanium kortet?
Du kan rikta parabolen till Eurasiasat 1 at 42.0°E
TV 8 Turkisk free Tv kanal som sänder samma matcher som canal digital sänder, o så finns engelska fotbollen på TPS, o spanska Tv 4 plus....
Är TV 8 den enda kanalen som sänder italienska ligan? Finns det ingen kanal som visar ita. ligan på nån av de lite vanligare platserna som t ex hotbird, seca osv.
Ja men jag är inte intreseerad av att betala 300 kr i månaden bara för att se italienska ligan.
Nu fick jag åtminstone ordning på bränningen.
Jag använde en infinity USB(phoenix) och titianium loader (tack för tipset)
Jag fick in de nya TMB 2.8 som verkar ha kommit idag.
Har även lyckats få in hotbird med sina multivision. Får det tyvärr inte att fungera ännu. När man går in på TPS kanalerna på lyngsat http://www.lyngsat.com/packages/tps.html så ser man olika krypteringar.
Vilka krypteringar kan man tänkas öppna med TMB????
Thelv.. ett tips gå in i TMB egen editor.. öppna .EEP filen.. titta runt vilka packet/krypteringar den kan öppna