Har en Nokia Box med ett dreamcard(tror jag?) Har 3an och Ztv och kanske någon annan kanal??
Kan man fixa kort till min box så att jag får hela viasat utbudet?? hörde att det inte fanns något kort till viasat? har jag fel??
Tacksam för svar=)
Har en Nokia Box med ett dreamcard(tror jag?) Har 3an och Ztv och kanske någon annan kanal??
Kan man fixa kort till min box så att jag får hela viasat utbudet?? hörde att det inte fanns något kort till viasat? har jag fel??
Tacksam för svar=)
NEJ...det går inte
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
ok förstod nästan det=(
hoppas de kommer att komma något kort till antingen Viasat eller Canal Digital....
finns ett utmärkt kort som kallas originalkort....
Enligt mig bör alla med p-kort ha minst ett grund abbonemamng också, piratkort är en hobby och inget annat.......
Jojo men om man inte vill betala de hutlösa priserna som viasat och CD har så är ett P- Kort ett bra alternativ....
tar du dom billigaste pratar vi inte många kronor , men är man jävligt snål så är man...
Dessutom jämför Viasats och cd's priser med till exempel Engelska Sky så ser du att de är inte så fasligt dyrt i sverige med sat tv....
Nja snål vet jag inte....kostar ju en del att köpa ett kort och en brännare...det är inte direkt billigt de heller!
Eller vad sägs om bara fattig![]()
Vad kostar digital tv i England? Typ motsvarande familjepaketet?