Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Funkar cd och mp 3.5 ?

Funkar cd och mp 3.5 ?

Går det i dagsläget använda en mp 3.5 till till datorn (poor mans cam) och se canal digital med org kort?

Kan man på något sätt få bild på digitalboxen och datorn samtidigt med hjälp av mp 3.5 och season interface eller nått ? Har bara ett org kort o vill se på cd i tvn och datorn samtidigt.

mp 3.5 är väl en programmerare eller??....hur menar du??

..varför i datorn samtidigt....spela in kanske eller??
    Humax 5400
    80 cm tallrik med motor
    Sagem ITD 4410 (Boxer)
    Conax modul 3.03
    Div kort
    Elvis brännare

Beror på vad det är för box, jag får anta att du menar att läsa kortet i MP och dela kortet mellan datorn och TV.

Det finns ju olika sätt att göra detta eftersom det är olika med olika boxar!

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Citat Ursprungligen postat av johuh
    mp 3.5 är väl en programmerare eller??....hur menar du??

..varför i datorn samtidigt....spela in kanske eller??
    Han menar om han kan använda mp3.5 som kortläsare (cam) för att avkoda cd. till tex. Prog dvb, My theatre etc, antar jag......har inte själv provat...men det skulle vara intressant att veta :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

OK
    Humax 5400
    80 cm tallrik med motor
    Sagem ITD 4410 (Boxer)
    Conax modul 3.03
    Div kort
    Elvis brännare

ok lite respons. :smile: Ja jag vill avkoda samtidigt i datorn och i digitalboxen för att kunna se på tv på 2 ställen i huset.. Kan någon beskriva hur jag ska gå till väga för att få det funka. har ingen dreambox dock, Bara en vanlig pioneer från cd. Eller om det inte går kan n´ågon förklara hur jag gör för att använda mp 3.5 som kortläsare till mitt dvb kort. :smile:

vad jag har hört så behövs det linux med VDR om du skall kunna använda MP3.5 som kortläsare på datorn och samtidigt kunna kolla. men det kanske finns lösningar för windows också?

vore kul om någon viste. jag använder inte linux.

ingen som vill svara på om det finns nån lösning för windows och beskriva....

Liknande ämnen

1. Funkar era MII?
    Av vikingman i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-30, 13:10
  2. GK AU funkar hos mig!!
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-17, 11:18
  3. Funkar SI för mig?
    Av ZxD i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-04-02, 16:11
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 10:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss