Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Dc

  1. #11
    lägg upp alternativen så kan jag ge dig svaren (kan som sagt inte komma in på sidan från mitt jobb och minns inte i huvudet vilka alternativ som finns)


    edit:

    24 timmar får man vänta

    första och sista alternativen skall INTE vara ikryssade på frågan om portarna

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Ripleyonline
    lägg upp alternativen så kan jag ge dig svaren (kan som sagt inte komma in på sidan från mitt jobb och minns inte i huvudet vilka alternativ som finns)


    edit:

    24 timmar får man vänta

    första och sista alternativen skall INTE vara ikryssade på frågan om portarna
    Tackar var nog där på portarna jag klantade till det..
    --> NOLLTOLERANS <--

  3. #13
    no prob.... vet inte hur det är nu när dom bytt leverantör på serverparken men tidigare så hade dom en vansinigt slö mailbot. tog nog ungefär 20h innan godkännandet trillade in på mitt @gmail

  4. #14
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    måste säga: Vilken j*vla supersite.. går asfort för mig att tanka, connecta till torrenten etc etc.. inte som thepiratebay. Kanon!
    ps. mailboten är snabb!

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    måste säga: Vilken j*vla supersite.. går asfort för mig att tanka, connecta till torrenten etc etc.. inte som thepiratebay. Kanon!
    ps. mailboten är snabb!
    gött att dom fixat det nu. ja det är den bästa sidan för bittorrent jag någonsin sett. sämre utbud än piratebay men vem bryr sig när man maxar linan gång efter annan.

  6. #16
    How long do new users have to wait to download the latest torrents?
    Va e svaret på denna fråga da?..

    Pallar inte läsa igenom FAQ

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    How long do new users have to wait to download the latest torrents?
    Va e svaret på denna fråga da?..

    Pallar inte läsa igenom FAQ
    känns som jag svarat på det redan... läs tråden åvan

  8. #18
    haha skulle precis gå in o ta bort mitt inlägg...men du va snabb du

  9. #19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss