Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: DVDSHRINK

DVDSHRINK

Hejsan, har försökt rippa en film med DVD Shrink men när jag försöker öppna det med programmet står det: DVD Shrink kom på ett fel och kan inte forstsätta, Invalid DVD Navigation Structure undrar vad det kan vara för del och undrar om det finns ett annat liknande program där man kan ha kvar menyen och så.

Rippa filmen med dvddecrypter sen använder du dig av ett program som heter dvd2one . funkar kanonbra o du får välja om du bara vill ha film + sub eller hela filmen med menyer o allt.

vilken version skall jag använda finns flera, jag har en gammal funkar den eller. 1.0.2. Är det möjligt om du kan skicka den eller ge mig en länk.

Vilket prog är det du vill ha ?

Bra program

DVD Shrink 3.2 är ett bra program om du skall göra DVD film..

Super DVD Ripper är bra för SVCD etc där kan du spara SWESUB.
    tar lite tid bara.

DVD Decrypter är oxså bra det finns ganska mycket att välja så tanka hem och prova

Hmm använder mej utav DVD decrypter och sedan DVD Shrink och det funkar bra men tar tid.. leter efter ett komplett prog som klarar allt men det kanske är det som är kruxet...!!!??

Jag kör med dvddecrypter o dvd2one o det tar ca 40 min +15 min bränning. Hur snabbt vill du att det ska gå ?

Hmm det låter snabbt ..Jag får nog räkna med nästan det dubbla. Bränner i 4x. Finns det någon automatik så Decryptern startar dvd2one o kör igång själv?

Eftersom det är 2 olika program så måste du starta dom var för sig, jag bränner också i 4x ( med nero) Rippningen tar ca 15-20 min o konverteringen ca 20-25 min .

Ok... ska försöka få tag i det o testa o se om jag tycker det är bra...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss