Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: testförare????

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

testförare????

läste i expressen igår om mercerdes testförares framfart på de svenska vägarna .ska vi tillåta det ?? vad skulle hända om volvos,saabs testförare skulle köra lika vårdslöst i tyskland??? bara undrar är det någon som har en synpunkt på detta ämmne?
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Hmm nu är det väl så att Tyskland inte har det vi har så det får vi nog inte reda på. Sen tycker väl jag att MB-förarna inte är så smidiga när de kommer... vad jag menar är att om det kommer en 10-12 bilar som är maskerade så lägger ju även en blind märke till dom o kör de då lite fort också så är det ju bäddat för att folk lägger märke till dom. Men jag tror inte de är bara MB som inte sköter sej det är nog bara så att de är i ögonfallande mer. å det är min synpunkt.
    Skulle själv tänka mej bli testförare till MB....

Tillåta och tillåta låt oss rensa vårat eget hus först alla vet väll var phuket ligger eller ???
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

testkörs ju hela tiden uppe i norrland på någon testbana där....

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Jokkmokk vet jag att det testkörs i iaf

Gäst
    Ett flertal såg MB´s testbilar innan olyckan i ytterhogdal, och dom höll inte
    fartbegränsningen i alla fall.
    och där han körde av går det nästan inte att få slad med våld engång.

Eftersom jag bor i trakterna dät det finns massor med testbilar "arvidsjaur, arjeplog" så vet jag med erfarenhet att dom inte kör som man ska göra. Visst, jag kör också för fort för det mesta men det finns ju gränser. Till exempel så körde en av vägen förra veckan i 170 km/tim på grund av han var nära att köra på en skolunge i våran by (inne i byn).
    Det är nästan som att dom saknar sunt förnuft i små ställen här uppe.
    Samma lagar gäller ju här som där dom kommer ifrån (för det mesta tyskland)
    MVH
    Egen parabol, Samsung 9500 AY, MP 3.6, MII, Titanium, Goldkort

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss