Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Hur tar man död på träd..

Hur tar man död på träd..

som står ivägen. tyvärr så är det inte mitt träd så det får inte synas att någon har gjort något. Det ska bara dö

kopparspik så nära marken som det går
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

var är alla trädkramare nu då?
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Hur mycket spik måste man slå i räcker det men en. problemet är att det får inte synas

Ecoplugg borde lösa problemet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

lös upp så mycket salt du kan i 5 liter vatten.... sedan tömmer du ut det precis intill trädet. det brukar göra susen. Hindrar att någon försöker plantera ett nytt också.

Ja salt är effektivt det fick jag erfara under älgjakten förra hösten. Vi saltade älgskinnen la dem på marken och täckte över med en presenning tallarna som fanns inom en radie av 3 meter var döda på senhösten så det vet jag salt funkar jättebra att döda träd.

Vi använde stensalt tror jag

Mvh

// X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

Borra ett 10 milimeters hål i rotändan, fyll sedan på saltsyra några gånger så går det fort mot en säker död.
    Q_son

det räcker med 1 sen kommer det inga nya löv trädet dör
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

varför skall det dö ??
    Och om det skall dö så finns det en kapsel som heter växt-stop

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss