Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 20 av 20

Ämne: Hur tar man död på träd..

Såga av det nästan helt och fylls sidan springan med brunsilikon
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

Kopparspik är bara snack, jag har provat med 3 rejäla spikar i varje träd, ja å inte katten dog dom inte, dom envisa kräken.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Har också haft samma problem, och ställde samma fråga på flashback`s forum. http://forum.flashback.info/scandina...ghlight=Tr%E4d
    Jag löste mitt problem bäst genom att flytta till en annan lägenhet

Man kan köpa ett medel som heter Round-UP och spruta det på bladen eller barren så dör den utan något bevismaterial. 0,5 liter blandas med ungefär 10-20 liter vatten sen är det bara att spruta en fuktig vår morgon. Grannens Pil dog åtminstone :wink:

Detta måste vara en av de bästa trådarna någonsin här på Comhit.. Jag kan inte sluta skratta åt det komiska i att i hemlighet lönnmörda ett träd! Lycka till och meddela hur dödandet går!

Bensin kanske! häll runt träder bara!

hehe

gör en barkficka o pensla koncentrerat Roundup!

@ ehrlin

lönnmörda
    VU+

jag har idé.. muta några ungar med en påse godis så kanske dom kan börja såga lite i trädet.. bara några djupa sår i trädet räcker!

Vilken sorts träd?

Citat Ursprungligen postat av ehrlin
    jag har idé.. muta några ungar med en påse godis så kanske dom kan börja såga lite i trädet.. bara några djupa sår i trädet räcker!
    hahaha!!!

I like that!!!
    /klas

--------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss