Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 53

Ämne: peer-to-peer Tv

  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Ripleyonline
    ps: det är en mörk måndag för en göteborgare.....


    Ja, vad i h-e hände?!? Assyriska kommer garanterat att åka ur Allsvenskan, så man blir förvånad...

    Off-topic. Sorry. :wink:

  2. #32
    Kommande matcher på coolstreaming

    PL 23 APR 05 Chelsea v Fulham 13:45 ESPN
    PL 23 APR 05 Crystal Palace V Liverpool 15:55 ESPN

    PL 24 APR 05 Portsmouth V Southampton 12:55 ESPN
    PL 24 APR 05 Manchester United V Newcastle United 17:00 ESPN

    CL 27 APR 05 Ac Milan V Psv Eindhoven 20:30 ESPN

    CL 28 APR 05 Chelsea V Liverpool 20:30 ESPN


    Mycket ESPN blev det...
    Reserverar mig för att det kan ha blivit fel på någon tid så skäll inte på mig... :smile:

  3. #33
    glöm inte de matcher som går parallellt på star sports som också sänds i coolstreaming

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av ehrlin
    glöm inte de matcher som går parallellt på star sports som också sänds i coolstreaming
    så sant så sant..

    http://www.startv.com/eng/op_ch_sche...28%2F04%2F2005

  5. #35
    då va den 26 här då.... nu får vi se om det kommer släppas =) cybersky-tv

  6. #36
    Dpa reports that the judge at Hamburg regional court has upheld the provisional injunction against the release of Cybersky-TV. This means that Cybersky-TV is as yet forbidden. Details about the verdict are still lacking, but the developers of Cybersky-TV have stated they will continue their legal battle. More later.
    ser inte ljust ut :cry:

  7. #37
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    164
    Tackad
    1 gånger
    En månads väntan till verkar det som(TC@all: Software is still forbidden! We need 1 Month now for Plan B! Stay tuned..)

  8. #38
    Vad var det jag sa... Jäkligt sorligt, men jag är inte förvånad.

  9. #39
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    164
    Tackad
    1 gånger
    Kanske inte så farligt "*********************************
    Dear Cyberistas,
    as promised we today received the verdict!

    Its not really bad...
    Bad news: The software we made is NOT allowed.
    Good news: The software with a "Premiere-Pay-TV-Recognizer and Blocking"-Plugin is allowed.

    So as a result, I have to sit down again, write additional module/plugin and can finally release. I guess I will need 2 weeks to find the string "conditional access system ID" in a delivered stream. Any tv-stream with that string inside (VTX,CC) will not delivered over the network. Thats all. "

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av krone_swe
    Kanske inte så farligt "*********************************
    Dear Cyberistas,
    as promised we today received the verdict!

    Its not really bad...
    Bad news: The software we made is NOT allowed.
    Good news: The software with a "Premiere-Pay-TV-Recognizer and Blocking"-Plugin is allowed.

    So as a result, I have to sit down again, write additional module/plugin and can finally release. I guess I will need 2 weeks to find the string "conditional access system ID" in a delivered stream. Any tv-stream with that string inside (VTX,CC) will not delivered over the network. Thats all. "
    Låter ju lovande.. men jag förstår inte hälften! Någon som kan översätta till lite begripligare termer? Ordagrant kan jag översätta det mesta men det hjälper inte så mycket...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss