Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: M2

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

M2

Hej på er alla duktiga guttar ni som tror att ni vet och kan allt men när man väl frågar nått så får man bara en massa skit komentarer de tror jag e samma som att ni "duktiga" killar vet inte ett skit om vad som händer.När någon mindre vetande frågar nått så blir man nertrackad så de skriker om de så att nu tycker jag att alla ni som e så JÄVLA duktiga upp till bevis eller knip igen.

varför så upphetsad? det är bara att fråga om du får dumma svar så är dom inte kunniga här ser vi inte ner på några användare vill du ha hjälp så hjälps vi åt så gott vi kan
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Vi i crewn kan inte skydda alla användare mot andra användare som bara trackar ner folk... Utan vi gör vårt bästa för att hålla en god stämmning på forumet... Skulle någon sen tracka ner på dig eller någon annan så ignorera han/hon bara...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

@Psxman
    Du har naturligtvis rätt att tycka vad du vill, men min åsikt är att alla som ställer en vettig fråga får ett vettigt svar oavsett vem som svarar.

Om det däremot är någon som ställer en fråga som är besvarad 100 ggr innan eller det finns svar på i tråden bredvid, så riskerar man att få ett spydigt svar då är det liksom självförvållat, forumet är ju en kunskapsbank och man skall åtmindstånde försöka hitta svaret själv innen man ber andra om hjälp.

Ett sätt är att vara tydlig med tex rubriksättning och man kan ju undra vad din rubrik har med resten av inlägget att göra?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Handlade inte det här inlägget om M2 eller glömde Psxman att fråga något i alla ilska?....

Dårlig med is på bilruta for tiden så man kan ikke bruke m2 som isskrape heller...................................

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss