Inte synas mer???Jag ser CD Varje dagUrsprungligen postat av karl48
Med ABBONEMANG!
Inte synas mer???Jag ser CD Varje dagUrsprungligen postat av karl48
Med ABBONEMANG!
*FBK FOREVER*
STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
Ser du någon, anmäl det här:
http://www.skansen.se/aphuset/
DENNA TEXT BORDE ALLA HA.
KOPIERA OCH LÄGG PÅ DIN SIDA!
Ursprungligen postat av connyp59
surt jag har inte sett det sedan 17/1.........PÅ CD sägerdom när dom bytte kortet att "mer kan vi inte göra....sorry....!" nu pratar vi om 4&5 only men iaf!
har gett upp.....orkar inte bråka! ser ju rubbet ändå!
....im not lost, im on adventure.....
Setttttt med egna ögon.
ÅTERKOMMER
Vill inte tjafsa här
Jag vill inte vara negativ
därför kan jag meddela att det har kommit mer info från GUE****
1 info om nya filer var inget rykten
2 att det skall vara löst tekniskt
3 den ekonomiska biten är inte löst
det låter väldigt intressant, när dom snackar ekonomisk bit va kan de vara då
Pengar att köpa nya MK kanske :P
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Dom sa inte vilket år dom menade ?Ursprungligen postat av lacrits68
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
är det inte dax att låsa denna tråden?
Copy and Paste från en "som har rätt"Ursprungligen postat av Evex
En väldigt trög men stor i korken dansk snackar på irc samt en "som brukar ha rätt" lyssnar på dansken. Därefter skriver "han som brukar ha rätt" på två av de absolut löjligaste forum som finns och de under medel begåvade som besöker dessa (och skålar och spyr ) läser det som en sanning. Så startade ryktet ni köpte med hull och hår!
Men kanske låg det en uns sanning i det hela, mycket vill ha mer och det slutar väl med finkan
Som sagt... Detta är bara lösa rykten... Och det har vi nog med redan så nu tycker jag vi lägger ner denna diskussionen!
*tråd låst*
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.