Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 31

Ämne: Korttidskort

Det lät rätt dyrt, men efter en beräkning så var det inte riktigt så dyrt som jag trodde.

korttidsabbonemang
    795 + (695 * 3) = 2880 kr på ett år

abbonnemang
    (159 * 12) +298 + 395 = 2551 kr på ett år

2880 - 2551 = 329 kr dyrare än vanligt abbonemang .

Inte billigt som sagt, men vad betalar du helst om du ska vara i stugan en sommar? 2551:- eller 795:- ?

sant, men jag tycker ändå att de kan sänka priset åtminstone med en hundring

vem :evil: vill ha det? Varför inte nu bara smälla upp en gammal parabol på stugan, eller ta med sitt boxerkort hemifrån? Kanske de som har comhem o har sommarstuga... men till vilket pris!!

Ser att de har ett barnkort där de stolt talar om att barnkanalen ingår. Mig veterligen sänds den okodad.

Sicka svin.

Hade vi haft lite konkurrens i marksänd tv så hade nog korttidskorten rasat fort i pris.
    Auktoriserad julmusttestare.

Citat Ursprungligen postat av elvings
    Ser att de har ett barnkort där de stolt talar om att barnkanalen ingår. Mig veterligen sänds den okodad.

Sicka svin.

Hade vi haft lite konkurrens i marksänd tv så hade nog korttidskorten rasat fort i pris.
    Du vet väl om att Barnkanalen bara är fri hos Boxer va? Om du har kabeltv måste man betala en avgift för den kanalen.

Helt otroligt bra

Citat Ursprungligen postat av peter57
    vem :evil: vill ha det? Varför inte nu bara smälla upp en gammal parabol på stugan, eller ta med sitt boxerkort hemifrån? Kanske de som har comhem o har sommarstuga... men till vilket pris!!
    Vem vill ha det? Det vill jag i alla fall. Jag är medlem i en kabelTV- förening hemma så där har jag 25 kanaler för 140 kr/månad. Inget behov av Boxer alltså. Men i min sommarstuga som jag nyttjar 4-5 månader per år har jag bara min vanliga antenn. Jag har kanske bidragit till att Boxer kommit ut med sitt korttidskort eftersom jag är en av många som tjatat på dem om att komma ut med abbonemang med kortare tider.

Re: Helt otroligt bra

Citat Ursprungligen postat av Stratocaster
    Citat Ursprungligen postat av peter57
    Vem vill ha det? Det vill jag i alla fall. Jag är medlem i en kabelTV- förening hemma så där har jag 25 kanaler för 140 kr/månad. Inget behov av Boxer alltså. Men i min sommarstuga som jag nyttjar 4-5 månader per år har jag bara min vanliga antenn. Jag har kanske bidragit till att Boxer kommit ut med sitt korttidskort eftersom jag är en av många som tjatat på dem om att komma ut med abbonemang med kortare tider.
    Förstår dig...

Barn-kortet, kan man köpa det utan att ha boxerpaketet?

Hmmm,

Det verkar ju som sagt bra, men vad händer efter 3 mån ska kortet skickas tillbaka då eller vadå? Om man nu använder det i sommarstugan ska det då beställas nytt nästa år igen??

Re: Helt otroligt bra

Barn-kortet, kan man köpa det utan att ha boxerpaketet?

Hyra av ett Tvillingkort/Barnkort förutsätter att Kunden har tecknat och betalt
    Boxerpaketet. Nya eller befintliga Kunder som inte redan har Boxerpaketet kan
    teckna ett nytt Boxerpaket, alternativt uppgradera sitt befintliga abonnemang till
    Boxerpaketet, och därefter beställa Tvillingkortet/Barnkortet.
    7.3 Befintliga Kunder som har två Boxerpaket har rätt att konvertera ett av Boxerpaketen

http://www.boxer.se/pub/4491/allmänn...r%20050515.pdf

mvh
    t

Liknande ämnen

1. Boxer korttidskort
    Av Stormhatt i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 18:48
  2. Korttidskort - Tips
    Av TeddyJohan i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 00:11
  3. korttidskort Boxer
    Av Phuu i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 10:03
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 02:11
  5. Korttidskort eller abonnemang
    Av elvings i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 23:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss