Att Vi/Datafixaren har högre priser på Dreambox, beror på att Vi valt att inte importera Dreambox själva. Just för att kunna garantera bra service å support. Nu kan jag/Vi själva ha direkt kontakt med Digital Multimedia Nordic: 08-56435430 som är den svenska generalagenten för Dreambox. Hade Vi importerat, så hade Vi åxå varit tvungna att använda oss av någon annan för service, å garanti åtaganden, å självklart blir då åxå supporten lidande. Det är alltså ett medvetet val från vår sida, för det Vi anser vara till kundens bästa. Jämför gärna priser (prisuppgifter kan jag eller butiken lämna) på andra produkter, så tror jag Ni kommer att märka att Vi genomgående försöker hålla låga priser. Utan att dumpa priset på nån produkt, för att försöka ragga lite kunder. Det har alltid varit vår policy, att sätta service å support, före lägstapris på en viss produkt. Dessutom är Vi inte heller nån renodlad sat-Tv butik, utan har i stort sett allt som rör hemelektronik. D.v.s att Vi för allt till Tv, datorer, GPS, telefoner, bilstereo, m.m. Så Vi står å faller inte med, av att inte ha lägstapris på Dreambox.
mvh humlan.