Citat Ursprungligen postat av rejj
tänk om alla som inte visste svar på frågor skulle hänvisa till andra forum, det skulle inte hålla. när jag ställer en fråga i ett forum vill jag inte bli hänvisad till andra forum. Svarar jag på nåns fråga hänvisar inte jag till andra forum, utan antingen söker jag själv upp svaret och meddelar personen, eller skiter jag i att svara.
Jo det är ju åxå en variant, att skita i å svara. Men jag tror att många som läser inläggen, gärna ser att det finns en möjlighet att hitta ett svar, å blir glada över att åtminstone få ett tips. Å ju fler som har kunskapen, desto snabbare kommer ett svar åxå. Å vad beträffar Dreambox, så finns det ingen som kan ha koll allt, men många vet hur man gör för att hitta svaren. Vad Vi behöver här, är att höja kunskaps nivån på Dreambox avdelningen, å det görs lättast genom att inhämta kunskap där den finns, d.v.s på andra forum/bord. Förstår inte vad problemet ligger i... Jag kan inte det exakta svaret, men jag vet var det finns. Så hämta in den infon, lägg upp det hit, så kan alla med samma problem få svaret här direkt, svårare än så behöver det väl inte göras? Att jag hänvisar beror på att jag, som sagt, inte kan ge ett exakt svar. Därför måste det vara betyligt enklare att testa dom varianter som finns, för att hitta den bästa lösningen.

mvh humlan.