Citat Ursprungligen postat av frejac
Jag har haft lite problem med styrpinnen på min. Men i övrigt bra. Styrpinnen har ibland betett sig som den är helt utsliten, men efter ett par dagar så fungerar den igen. Skumt. Men jag har iofs använt pinnen rätt mycket.
Samma problem med min. + att man måste vänta några sec. från man trycker på svaraknappen tills man kan börja prata.