ha-ha... så jag hatar denna telefon!
Min fina model har lagats tre gånger och fungerar fortfarande inte. Problemen är styrpinnen som slits ut efter någon månad! Även om samma pinne sitter i många SE telefoner...
- Sen tappar den Bluetooth kopplingen av sig själv, den bara stängs av!
- Telefonen kan ringa och skärmen bli vit o hänger sig, så man måste slita ut batteriet, för inga knappar reagerar på tryckningar.
Som sagt har den lagats tre gånger, uppgraderat programvaran så många gånger att jag inte längre vet hur ofta?
Den har ett problem, men kanske bara jag som inte är rätt byggd? Det är att man måste hålla högtalaren exakt mot örat så att ljudet får färdas i en en speciell vinkel, annars hör man inget!
Gillar inte heller att man måste ha headset i för att lyssna på radio (används som antenn) även om man vill spela radio lite högt i solen för sina vänner med!
Men annars är det en bra telefon och jag gillar stilen, utseendet och funktionerna.





Svara med citat
