Tjenna

Som van asien resenär så kan jag starkt rekommendera Singapore Airlines, deras service är i världsklass. Har flera år i rad vunnit priser för service och punktlighet. Thai Airways är också med i toppen av eliten när de gäller flygbolag, Thai air flyger cotch med SAS. Den absolut bästa resebyrån när de gäller långtidsresor är kilroy. Dom hittar du på www.kilroytravels.com Iof är de mest för ungdommar under 26 eller stundenter unde 33. Men som sagt dom säljer biljetter till "old fharts to" Dom är bäst på biljetter som är "öppna" en längre tid. Flyger du genom en vanlig resebyrå så kostar de oftas multi för en biljett som gäller i ett år, på killroy är de standard. Kilroys biljetter är även ombokningsbara under resans gång och använder du tex inte en av biljetter så får du ett X antal % tillbaka av kostnaden för biljetten. Hur bra som helst.

Eftersom jag ser att du bor i Göteborg så rekomenderar jag att du kolla flighter från destinationer som Köpenhamn och Arlanda, bara för att tex flyga till Köpenhamn däe du ändå måstre byta flyg eftersom de inte finns någon direktlinje till Asien från Landvetter kan dom ta så mycket som 1000 sek för om inte mer. Swebuss Express kostar 200 till Köpenhamn och tar tre timmar. Men som sagt, lunka iväg till kilroy travels och prata med dom. Dom finns brevid 7:ans gatukök på Vasagatan. Troligen är de för tidigt för dom att svara på priser och platser radan nu. Men de är värt att prata med dom. Lycka till