Sidan 4 av 9 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 83

Ämne: Funcard (Slipstream100) som funkar i Nokia 212t?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Ladda Hem

Vaför ska man ladda hem den där slipstreamfilen
    duger det inte med att använda filerna som morphex skapar åt än?

Jo de gör de, Morphex 3.6 kan skapa Slipstream filer också! Funkar utmärkt med dom!

//Stimo

Slipstream

Om jag har ett fungerande AU Guldkort kan jag på något sätt göra en slipstream av denna??? I så fall hur??

Re: Slipstream

Du börjar med att läsa av ditt kort.
    Spara ner det till en hex fil.
    Öppna en editor och plocka över det till en tom provider.txt fil som finns under guider.
    Sedan när det är klart så drar du den till morphex och vipps så är slipstream filen klar.

Mvh Hoqqe
    Citat Ursprungligen postat av JT
    Om jag har ett fungerande AU Guldkort kan jag på något sätt göra en slipstream av denna??? I så fall hur??
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

Vilken editor rekomenderara du??
    Kan ett GK vara "krypterat"??. Jag När jag tar mitt GK AU och kör den i tex Secanix så får jag inte fram något. Andra filer fungerar bra. Vad kan det vara?. Jag kan läsa den och kopiera den till andra GK.

Tacksam för hjälp/JT

johansa
    Gäst
    Jag har en liten fråga ... går det att köra med funcard och slipsteam och få det till ett au kort ? jag har orginal kort som jag kan läsa ur .. kan ngn berätta hur man gör isf ?

läs ur nycklarna med mkextract, kör morphex 3.6 och välj funcard(slipstream) ppua, yes, generate files. sedan kör du multiprogrammer och väljer fun-fliken och läser in dina filer. hur enkelt som helst

Fälj guider i min signatur

//Stimo

[KC]magic
    Gäst

Boxer

det här skall alltså funka till boxer utbudet det med??

Eller har jag missat det?

Jag har ett greencard som funkar med rätta filer kan man läsa om dom filerna till ett funcard och sedan få det att funka utan att det skall hacka varje j.kla timme!

Tack för hjälpen allesammans! / Tore

johansa
    Gäst
    Jag har ett problem... jag har gjort ett AU-kort så som stod. Men nu kommer inte åt c+ kanalerna det står "ingen åtkomst för video eller ljudström".Vad kan det vara för fel??? jag får in alla andra kanaler det vill säga kanal 5 mm..

Liknande ämnen

1. Problem med Funcard + Nokia 212T
    Av Oldgold i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 13:52
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 12:35
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-08, 17:27
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-24, 20:55
  5. Slipstream100 och Nokia 212T??
    Av Tihmoc i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-24, 19:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss