kortet är endast två veckor gammalt.

Kortet fungerar bra med medföljande programvara förutom två undantag. 1: Ibland blir det inget ljud när du bytar kanal. För att få ljud bytar du kanal igen och sen tillbaka. Lite lagom irriterande. 2: Det finns en bugg i "favoritlista" hanteringen. I listan över kanaler kan man, av någon konstig anledning, inte ända på vissa kanaler. Tex kan inte lägga till kanalen till favoriter, kan inte radera kanalen, kan inte ändra kanalnummer. De kanaler som är favoriter visas inte alltid i listan när du ska bläddra bland dom. Att ändra i listan fungerar ca 95% av fallen men de andra 5%, då det inte fungerar, är jätte irriterande.
Kortet fungerar med ProgDVB. Varför vet jag inte Det finns en CI_modul till ProgDVB men den hittar inte CAM. Jag har fått kortet att fungera mha "Poor mans CAM" modul aktiverad i ProgDVB. Konstigt att jag ska behöva simulera en CAM när jag faktiskt har en :shock:
Installerade MyTheatre och programmet hittar kortet och min CAM klockrent utan något strul. Fint tänkte jag. Sen när jag skulle jag scanna efter kanaler, hittar den inga. Konstigt tänkte jag och scannade igen. Då hittar den någar kanaler på en MUX. Så scannade jag igen och så hittade den några fler kanaler. Efter ca 20 scanningar har den hittat alla kanaler. Döm till min förvåning när jag tittar i kanallistan. Alla kanalnamn är hexadecimala :shock: När man sen vill titta på en kanal händer inget.
Jag har inte fått mitt kort att fungera tillfredställande och dessutom saknar den hårdvarudecoder som gör att processorn belastas. Jag kommer köpa ett Nexus CA och se om jag lyckas bättre.