Hej!
Fick i dagarna ett erbjudande om en ny box från viasat.
Boxen hade hårddisk och kunde spela in program samtidigt som man kollade ett annat ( m.m)
Blev en aning sugen må jag säga, men då jag även har CD, så är jag beroende av en ca-modul plats, och givetvis hade boxen i erbjudandet ingen sådan
Således funderade jag på om det finns andra boxar med dessa finesser, som hanterar både viasat och cd? eller är jag tvungen att skippa idén o köpa mig en dvdbrännare istället?
mvh
/Jonas

Svara med citat
  Svara med citat 

Ursprungligen postat av matkoh
 Ursprungligen postat av matkoh

Den är garanterat den mest användarvänliga boxen Du kan hitta. Allt som behövs kunna klara av är: Tryck på OK-knappen, välj kanal pil > eller <, OK igen efter val av kanal. Ljud = pil> eller <. Stänga av = Tryck på "Stand By" knappen. Så med 4 st knappar sköter man boxen som en "vanlig" dekoder...
  Den är garanterat den mest användarvänliga boxen Du kan hitta. Allt som behövs kunna klara av är: Tryck på OK-knappen, välj kanal pil > eller <, OK igen efter val av kanal. Ljud = pil> eller <. Stänga av = Tryck på "Stand By" knappen. Så med 4 st knappar sköter man boxen som en "vanlig" dekoder...