Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: prog.Disc2phone till W800i

prog.Disc2phone till W800i

:?: hej Dottern har köpt sig en w800i med detta medföljande prog.jag har problem när jag skall föra över mp3 filer i från spellistan på limeware till mappaen min musik som finns i detta prog.disc2phone????? Nån som har nått tips.jag har försökt att spara det men lyckas inte!!!!

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Skit i det programet... Ställer bara till det mer än det hjälper... Plugga i kabeln i datorn och gå in på datorn som den tycker upp som en flyttbar disk i Den Här Datorn...

Sen skapar du en mapp i MP3 eller vad den nu heter och delar upp det som följande:
    \MP3\Artist\Album\*.mp3

T.ex.
    \MP3\In Flames\Soundtrack To Your Escape\F(r)iend

Om jag inte minns fel så ska det vara så... Har nämligen flashat om min k750i till en w800i... Men var ett tag sen jag slängde över musik på den bara så...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

1. DVD Prog
    Av maur i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-21, 18:58
  2. prog till basiccard 5,4
    Av deves i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-11-19, 21:26
  3. vad är det här för prog?
    Av paco.loco i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 19:19
  4. Vilka filer och prog. till Humax 5350??
    Av *Wolf* i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 12:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss