Tja!
Jag funderar på att skaffa Viasat Guld (satellit) och behöver hjälp från er kunniga :smile:
Jag har just nu en Force mottagare och ni som har en sån vet att den är väldigt snabb när man zappar mellan kanalerna. Har också en Comhem-boxer och om man jämför dessa två är det Force det sjävklara valet. Har testat Nokia, Samsung men alla är seeeega. För er som inte vet: min box (Force) är inte godgänd av Viasat, den kan jag inte använda.
Jag såg att det med Viasat följer en Thomson 4200. Enligt Viasat-kundtjänst är den jättebra, men å andra sidan hade jag inte förväntat mig någoting annat heller som svar från de.
Är Thomson 4200 snabb när man zappar mellan kanalerna? Är det en bra mottagare? Förutom de svenska kanalerna som man får med Viasat guld, får man också med de norska (NRK1/NRK2, TV3 Norge etc) och de danska (DR1/DR2..) eller- och de finska kanalerna? Kan ni som har Viasat Guld kolla upp ifall ni kan se de? Jag får olika svar från Viasat Kundtjänst, det är nästan som att jag kan mer när jag ringer än de själva.
Tusen tack för svaren