ok så om jag fattar det hela rätt nu.. Jag har endast 10/10 MB till mit förfogande oanset hur många ipadressor eller datorar jag kopplat in??

Men jag får 100/mb till varje dator sedan och 10 ut totalt när dom uppgraderar??

Eller cycklar jag runt i det hela??