Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: subSilver borttagen

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    okey bestäm den ultimata textfärgen som ger det bästa synintrycket och samtidigt är behagligast att läsa. Personligen tycker jag att vit passar bäst. Kan ni hitta någon bättre, let me know.
    Den färgen som visas när pekaren vilar på texten skulle nog vara bra. Det kanske går och skifta dom två färger inbördes. Jag tror du bör tänka på att för gamla gubbar behövs litet mera kontrast mellan bakgrund och förgrund.

Mvh Kalle

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Nja du, tycker varken det blir snyggare eller bättre.
    Skulle rekommendera dig att använda firefox som webbläsare och hålla in CTRL och skrolla med musen. På så sätt kan du förstora skärmen, och förhoppningvis ser du bättre då (trots att inte kontrasten ändras).

jag har temporärt ändrat till svart, ska se hur det ser ut. måste det låta gå ett tag, för att jag ska kunna vänja mig vid det.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Jag tycker det blev riktig bra.

Firefox använder väl alla vettiga människor?

Mvh Kalle

Mycket bättre enligt min mening!

"subsilver to the people!"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss