Bytte version, funkar nu
Hej, jag har DreamUp 1.3.3.4, men DC500c med gemini2 vägrar svara på både nollmodemkabel och via nätverk, trots statiska IP och att det går fint att telnetta och surfa till DB. Vilken tidigare version av DreamUp kan vara lämplig att testa? Några andra förslag på varför han inte svarar på mina flash-försök?
:errf:
hej
vet inte men det går väl inte å flasha en gemini2 images på 500 modellerna
prova med nya pli till 500 istället och vad jag vet så måste du flasha pli images med nollmodem kabel
Hej, tack för svaret. Det konstiga är att boxen inte ens svarar med kabeln heller. Via ett annat program fick jag veta att "bootmanager not found". Vad menas, vad saknas, hur rättar man till det ?