Hela Digital+ är återigen hackat, softcam.key filer finns ute...
Hela Digital+ är återigen hackat, softcam.key filer finns ute...
Är det till moduler eller är det till vanliga kort, och i så fall vilka moduler/kort. Och får man in 30 grader VÄST här i Sverige.
Det finns nu till Dragon + varenda patchbar box
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Det får man. D+ finns även på Astra 19,2 grader.Och får man in 30 grader VÄST här i Sverige.
Mvh Kalle
Sure, ladda in Predator 3.25 bara
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
fungerar det ännu ?
Jodå det fungerar än sålänge Du har väl inte problem ?Ursprungligen postat av Mac Gyver
Mvh Kalle
Har ni en Fortect Star mottagare kan man också se D+ mm. Även om det är en FTA box dvs helt utan kort - man slänger bara in en ny firmware som simulerar olika kryptosystem.
Jag har Franska TPS och spanska D+ och lite polsat och annat skoj på min Fortect Star Lifetime Diamond som är en FTA mottagare. :lol:
Det samma gäller för oss med Deltasat-mottagare, men jag rekomenderar Dreambox framför Deltasat om någon skulle vilja titta på D+ genom att använda inofficiella programvaror på mottagare.Ursprungligen postat av realsimba